Seisukoht | Tapetud hobune

Elis Kusma, toimetaja, 30. mai 2016

Eindhoveni linna turundusjuhi, hollandlase Peter Kentie idee tutvustada Eestit ülivõrdes sõnadega, kasutades inglise keeles levinud tähekombinatsiooni EST, suutis seda, mida ükski poliitik, ametkond või arvamusliider pole pikalt suutnud – ammu pole eestlased milleski nii ühel meelel olnud. Kinnitust sellele, et hollandlase idee läheb rahvale korda, võib otsida gallupite tulemustest, foorumitest, Facebooki gruppidest või lihtsalt sõpradega juttu puhudes.

Kriitikuid on muidugi ka, ja üllatav pole seegi, et kõige valjem nurin kostus reklaamigurudelt ja Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuselt, mis on Eesti brändi otsinguid seni vedanud. Olgu idee mahalaitmise taga võimetus tunnistada iseenda saamatust või mitte, kuid idee kiire kõrvaleheitmine süvendab paljudes tunnet, et rahva ja tegelike otsustajate tahte vahel valitsevad liigagi tihti suured käärid.

Edasi lugemiseks vajuta:
Oled juba lugeja?