Janek Mäggi | Miks teeb Eesti riik konjakist brändi?

Janek Mäggi, suhtekorraldaja, 7. juuni 2016

Viirastusmees Peter Kentie on Eestis kõva bränd. Kõigest nädalaga suutis Lendav Hollandlane (viirastus- või kummituslaev, mis kunagi kodusadamasse ei jõua) korraldada Eesti brändi loomisele ja nüüdseks igati armastusväärsele lühendile EST kõrvulukustava meediatähelepanu.

Loomulikult oleme me paremad, tublimad, ägedamad, lahedamad kui meie naabrid lätlased, leedulased, soomlased, rootslased ja venelased. Raudpolt! Kui nemad endast samuti ei arvaks, siis oleks see upsakas, kuid nad teevad seda iseenesest mõistetavalt. Nagu kõik firmad, kes ühel ja samal turul sendisõda peavad.

Edasi lugemiseks vajuta:
Oled juba lugeja?