Seisukoht | Miks müüja ei tervita?

Silja Ratt, reporter, 11. juuni 2016

Öeldakse, et klient on kuningas, kuid tundub, et teeninduse kvaliteet sõltub hoopis kliendi vanusest. Olles ise kunagi klienditeenindajana töötanud, tean, et see töö ei pruugi sugugi kergete killast olla. Seepärast püüan poemüüjatele alati naeratada ja neile täpse raha otsida. Ometi näib, et nooremapoolsed kliendid pole teenindajatele mokkamööda.

Olen täheldanud, et 30aastased ja vanemad kliendid saavad palju viisakama teeninduse osaliseks. Neile öeldakse “tere” ja “head aega” ning vahetusraha ulatades “palun”, samal ajal kui minu “tere” peale ei vaevu poemüüja isegi pilku tõstma. Õigupoolest ei vaheta poemüüjad minuga tihtipeale kogu teeninduse jooksul mitte ühtegi sõna, kuigi mina ütlen elementaarsed viisakusfraasid ikka ära.

Edasi lugemiseks vajuta:
Oled juba lugeja?