Küsimus | Milline tulu tõuseb EASi miljoniinvesteeringust?

Õhtuleht.ee, 7. september 2016

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus plaanib käivitada kuni miljon eurot maksva virtuaalreaalsuse keskkonna Eesti ja e-lahenduste tutvustamiseks. Kuidas kavatseb EAS hinnata virtuaalreaalsuse showroom'i investeeringu tulemuslikkust?

Anna Piperal, e-Estonia Showroom’i tegevjuht, EAS: Mainekujundustegevuste tulemusi on raske hinnata numbrites ja selle tegevuse otsetulemusi kohe mõõta ei saa. Tänu Showroom’i tegevusele 2010. aastast on e-Estonia bränd ja selle maine tunduvalt kasvanud. Kasvanud on külastajate arv, rahvusvaheliste konverentsidele kutsete hulk, ekspordinumbrid ja meediakajastuste arv rahvusvahelises meedias. E-riik on saanud Eesti sünonüümiks ja see mainekujundus on vajalik meie info- ja kommunikatsioonitehnoloogia sektori ekspordi toetamiseks. Muu hulgas tänu Showroom’is tehtavale promole on Eesti kaasatud rahvusvahelistesse projektidesse, Eesti sai tõusta rahvusvahelistes e-riigi reitingutes ning meie e-lahendusi on edukalt maailma eksporditud.

Edasi lugemiseks vajuta:
Oled juba lugeja?