Tulevikus saab väinapraamide sabad stepslisse pista, mitte unistada maagaasist

Küllike Rooväli, 4. jaanuar 2017

Riigi praamiehitust juhtinud Saaremaa laevaehitaja meelest võiks tulevikus mõelda praamikütusena hoopis elektri peale, mitte unistada veeldatud maagaasi LNG kasutamisest.

Tallink toob uuel aastal Soome liinile diislikütuse asemel LNG ehk veeldatud maagaasi kasutava reisilaeva Megastar. Saarte jaoks ehitatud uued parvlaevad sõidavad aga endiselt diislikütusega. Kui Tallinna sadam asus saartevahelistele väinadele uusi parvlaevu projekteerima, otsustati jätta laevadele ruum ka LNG-mahutite ja -süsteemide jaoks. Aga Leigeri-seeria laevadele ehitusjärelevalvet tegeva AS Baltic Workboatsi (BWB) juht Märten Vaikmaa ütleb, et praamide puhul ei peaks ainult LNG peale mõtlema.

Edasi lugemiseks vajuta:
Oled juba lugeja?