Tarmu Tammerk | Makstud uudised õõnestavad ajakirjandust

Tarmu Tammerk, ERRi ajakirjanduseetika nõunik, pressinõukogu liige, 23. jaanuar 2017

Poliitiliste valeuudiste levitamine on maailmas suure hoo sisse saanud, tekkinud on justkui omaette tööstusharu. Eestis on olukord hulga rahulikum, aga mitte pilvitu. 

Ajakirjanduse selget pilti teeb ähmasemaks uue näo võtnud reklaam. Tavapärase reklaamplakati või reklaamklipi kõrvale on tulnud sellised reklaami vormid, mida õppimata silm ära ei tunne: sisuturunduse artiklid, sponsoreeritud lood, reklaamtekstid, sulanduvad reklaamid. Sulanduv reklaam on nii sulanduv, et ei saagi aru, et loed kinnimakstud teksti või vaatad tasutud klippi.  

Edasi lugemiseks vajuta:
Oled juba lugeja?