Jüri Käosaar | Kujundav hindamine annab õppimisele sisu

Jüri Käosaar, programmi "Noored kooli" õpetaja Kiviõli I keskkoolis, 10. aprill 2017

Haridusmaailmas on oodata suuri muutusi: üha enam räägitakse vana kooli viiepallise hindamissüsteemi kaotamisest ja liikumisest kujundava hindamise suunas. Kahjuks on mitmed harrastusharidustegelased levitamas infot, nagu tähendaks uus süsteem, et õpilase saavutusi enam ei markeeritagi, ning noored tulevad edaspidi kooli nagu huviringi, kus lüüakse aega surnuks, tehes vaid seda, mis meeldib. Kuid milles on siis probleem, kui õppimine teeb noori õnnelikuks, eriti meie niigi madalat koolirõõmu arvestades? On teisigi põhjusi, miks kujundav hindamine osutub palju paremaks iganenud viiepallisüsteemist.

Tuupima hirmutatud õpilased

Edasi lugemiseks vajuta:
Oled juba lugeja?