KUHU TA KADUS?! Rikkad ameeriklased nutavad taga hipsterimakaroni

Greete Kõrvits, 13. jaanuar 2021

Kui koroonakriis algas, kirjutas maailma meedia palju igasuguste elutähtsate toodete puudusest: maskid, tualettpaber, seep, liha, makaronid... Tavalised ja odavamad makaronisordid ilmusid õige pea lettidele tagasi, üks aga jäi siiamaani kadunuks. Sel ajal, kui lihtrahvas muretses desovahendite ja WC-paberi puuduse pärast, leinas nii mõnigi New Yorgi meelelahutaja või muu peenema eluviisi harrastaja hoopis omapärase, väidetavalt ainuõige kujuga makaroni. Üle lombi on nähtavasti hulgaliselt neid, kelle jaoks on koroonapandeemia sügavaim tragöödia just selle nišitoote puudumine. Nojah. Eks rikkad ka nutavad.

Ei tulnud vast üllatusena, et makaronitooted esimese koroonalaine ajal kohe lettidelt kadusid. Kuivained on kriisiajal populaarsed kokku krahmata. Kõigepealt haaravad inimesed tuttavamate pastasortide nagu pennede ja spagettide järele, ent kui need on otsas, siis lepib ostja ka tavatuma kuju ja kallima hinnaga makaronidega. Kui rahakott vähegi kannatab ja mis see kuju ikka loeb – sama asi ju, kaste peale ja bon appetit!

Edasi lugemiseks vajuta:
Oled juba lugeja?