Teadmised distantsilt: hommikul saadad lapse jõuga arvuti juurde, õhtul kangutad teda sealt välja

Asso Ladva, 23. aprill 2021

„Distantsõppe videotundide kasutegur on nooremas koolieas suhteliselt väike. Pool ajast kulub sebimisele ja korrahoidmisele, ülejäänu teeb ema või isa lapsega koos kodus hiljem ära. Täita lehekülgede kaupa töövihikuid ja üles pildistada ning pilte kuhugi eri keskkondadesse üles riputada on digiajastul suht tüütu, et mitte öelda mõttetu,“ võtab pereema Piret oma distantsõppest saadud kogemuse kokku.

Arvamusi sellest, kas distantsõpe on olnud edukas või siis lootusetu ettevõtmine, on sama palju kui sellega kokku puutuvaid lapsi, emasid, isasid ja õpetajaid. Kui aasta tagasi põhjustas äkiline distantsõppele üleminek palju segadust ja arusaamatusi, siis nüüd on enamik õppeasutusi saanud järje peale. Kindlasti on aga selliseidki koole, kus ei ole korralikku süsteemi tekkinudki, nagu võib Pireti kirjeldusest välja lugeda.

Edasi lugemiseks vajuta:
Oled juba lugeja?