Juhtkiri | Kuidas aidata soosegaduses õpilast?

ohtuleht.ee, 29. aprill 2021

Tõsiasi, et viimasel kahel kooliaastal on suur osa õppetööst toimunud distantsilt, nõrgestab kahtlemata õpetajate suhet oma õpilastega: märkamata ei pruugi jääda mitte üksnes õppelüngad, vaid ka noore kodus, suhetes ja tunnetemaailmas toimuv – ja mida kauem kestab füüsiline eraldatus, seda raskem võib olla avatud suhtluse (taas)tekkimine.

Tänases Õhtulehes saab lugeda juhtumist, kus koolipere omavaheline suhtlus ja õpilase õppeedukus võtsid suuna halvemuse poole pärast seda, kui noor neiu otsustas oma sünninime asemel võtta virtuaaltundidest osa mehenime all, mida õpetaja pidas eelkõige tehniliseks eksituseks. Järgnes teineteise vääritimõistmine.

Edasi lugemiseks vajuta:
Oled juba lugeja?