Vesinikubuss tavaliikluses: isesõitval bussil on vähem nahaalsust kui viisakal autojuhil

Asso Ladva, 6. juuli 2021

„Võrreldes akudega on see imeväike ja kütuseelement koos balloonidega kaalub viis kuni seitse korda vähem kui aku, mis sellise riistapuu liigutamiseks vajalik on. See tühimass, mida auto peab edasi vedama, on võrratult väiksem,“ räägib akadeemik Enn Lust vesinikukütuse peamisest eelisest. Samal ajal teeb maailma esimene vesinikukütusega isesõitev buss Tartu kesklinnas lõbusõitu presidendile ja rektorile.

Endine peaminister ja Auve Techi nõukogu esimees Taavi Rõivas on teinud head tööd. Maailma esimese vesiniku jõul liikuva isesõitva ja tavaliiklusse lubatud sõiduki tutvustamisele saabuvad järjest – ning saavad Rõivaselt tugeva käepigistuse – president Kersti Kaljulaid, taristuminister Taavi Aas, riigikogu liige Erki Savisaar, Tartu ettevõtja Neinar Seli, Rally Estonia peakorraldaja Urmo Aava ja paljud teised.

Edasi lugemiseks vajuta:
Oled juba lugeja?