RÄNDAVA VAIBA SAAGA: ennast siniseks vihastanud klient aina ootab, aga kaup ei jõua ega jõua kohale! Kullerfirma soovib imelist päeva

Reti Jõerand, 17. august 2021

Õhtulehe poole pöördus murelik naisterahvas, kes on juba üle kahe nädala taga ajanud e-poest tellitud vaipa, mis jäi toppama kullerfirmasse ZitiCity. „Kogu asja teeb absurdseks, et selle firmaga ei ole lihtsalt võimalik ühendust saada!“ kurdab naine, kes on kontakti loomiseks andnud endast kõik, mis võimalik.

Kõik algas sellest, kui Rutt tellis juuli lõpus internetipoest Kaup24.ee vaiba, Tallinna aadressile. „Laupäeval, 31. juulil kuskil kella nelja paiku tuligi mulle telefonile teade, et Kaup24 toimetab mulle saadetise. Sõnumis oli ka link, mille kaudu sai saadetise teekonda jälgida. Vaatan seda linki ja tuleb välja, et kaup pidi tulema juba sellel samal laupäeval,“ jutustab Rutt.

Edasi lugemiseks vajuta:
Oled juba lugeja?