Küsimus | Miks Tallinnal kulub Kunderi tänavale lubatud rattatee rajamiseks 15 aastat?

Laur Uudam, arvamustoimetaja, 14. oktoober 2021

Tallinna kesklinnas sai Kunderi tänav jälle uue asfaltkatte, kuigi tänavat remonditi alles 2018. ja 2009. aastal – miks just Kunderi tänaval heas seisus asfalti pidevalt välja vahetatakse, kui enamik ümberkaudseid tänavaid ja kõnniteid on tunduvalt viletsamas seisus? Ka pidi remondi käigus Kunderi tänavale juba nelja aasta eest rajatama jalgrattatee, kuid seda ei ole endiselt – miks lubatakse, aga ei viida ellu? Vastused on bürokraatia meistriklass, põhjendamaks, miks neli aastat tagasi lubatut veel lähema kümne aasta jooksul ellu ei saa viia. Tähelepanu – jutt käib ühestainsast rattarajast laial ja hõreda liiklusega Kunderi tänaval. Siduda ühe rattaraja rajamine Rail Balticu valmimisega on demagoogia kõrgpilotaaž.

Tarmo Sulg, Tallinna keskkonna- ja kommunaalameti juhataja asetäitja: Kunderi tänava rekonstrueerimine peatati, kuna algas Rail Baltic Ülemiste reisijate terminali ning Tallinna Vanasadama vahelise trammitee projekteerimine, mis mõjutab kogu Tartu maanteega külgnevat tänavavõrgustikku. Seetõttu ei ole Kunderi tänava rekonstrueerimine väljastatud ehitusloa kohaselt enne trammitee projekti realiseerimist otstarbekas. Töövõtulepingu alusel tehti käesoleval aastal Kunderi tänava taastusremonttööd, mis on vajalikud tänava seisundinõuete tagamiseks. Tänava ruumikuju taastusremonttööde käigus ei muudeta.

Edasi lugemiseks vajuta:
Oled juba lugeja?