PA-PA-PA-PEA PLAHVATAB?! Noored kaeblevad: „See reklaam käib kõigile ajudele!“

Reti Jõerand, 27. juuli 2022

„Ma ei saa enam pa-pa-pa-parima suve reklaami pärast enam magada! Millal see läbi saab?“ pahandavad noorukid sotsiaalmeedias Lidli kurikuulsa reklaami peale. Kas tõesti võib reklaam osutuda nii tüütuks, et see toob kaasa ridamisi kaebusi? Ning kas „närvidele käiv“ reklaam täidab pikemas perspektiivis oma eesmärki või toob kaasa hoopis kahju?

Paljud Eesti noored on teinud solvava sisuga meeme ning TikToki videoid sellest, kuidas neile ei meeldi pa-pa-pa-parima suve reklaam. „See Lidli reklaam on suht sus (kahtlane – toim.),“ kirjutab üks nooruk Eesti politsei Instagrami sõnumitesse.

Edasi lugemiseks vajuta:
Oled juba lugeja?