KAS LOOBUKSID OMA LEMMIKTOOTEST? Tarbija otsib toidupoest sooduskaupu ja eripakkumisi

Toimetas Helen Serka-Sanchez, 24. jaanuar 2023

Eesti suurimad toidupoeketid täheldavad, et tarbijate ostuharjumused on muutunud. Vähem tehakse emotsioonioste, poeskäik planeeritakse hoolsamalt läbi ja eelistatakse sooduspakkumisi. Oma ostukäitumist on muutnud ka need tarbijad, kes varem said endale rohkem lubada.

„Küsisime aasta lõpus ligi 3000 Prisma püsikliendilt, millised on nende ostuharjumused ning kuidas nad hindavad enda toimetulekut praeguses majandusolukorras. Saime kinnitust nii mõnelegi suunale, mille märgid on näha ka meie müügistatistikas – näiteks leiab keskmisest ostukorvist senisest rohkem soodushindadega ja omabränditooteid,“ sõnas Prisma Peremarketi sortimendi- ja hankedirektor Kaimo Niitaru pressipöördumises.

Edasi lugemiseks vajuta:
Oled juba lugeja?