Juhtkiri | Mida me otsime?

Õhtuleht.ee, 12. märts 2016

Uudis, et Eesti uue märgi valimine on läbi kukkunud ja juba välja kuulutatud suur teleshow pretsedenditult ära jäetakse, sunnib muidugi küsima, kas Eestile üldse on uut märki tarvis. Üks 13 miljonit maksma läinud märk meil juba on ja raske hinnata, kas selle sünnist peale on rohkem auru kulunud kogu ettevõtmise kritiseerimisele või on märk Eestile midagi ka tulupoolele toonud.

Uue märgi kampaania läbikukkumine on aga märk iseenesest, et mitte öelda plekk kuuerevääril. Pelgalt „Welcome to Estonia“ loomist saatnud kriitikalaine pidanuks sundima praegust meeskonda topelt pingutama. Kui meile aga mainekahju korda ei lähe, siis võiksime ju Eesti märgile valida rehepapi, kel lastakse pikka aega tegutseda, ilma et tulemust ette näidata oleks. Kas nüüd märgi otsimisega uuele ringile minejad ei karda naerualuseks jääda ja millega seal EASis üldse tegeldakse, tahaks sellise tsirkuse peale küsida.

Edasi lugemiseks vajuta:
Oled juba lugeja?