Küsimus | Kas Eesti märki peab edasi otsima?

Õhtuleht.ee, 18. märts 2016

Kas Eesti märgi otsimisega tuleks edasi minna ka pärast märgi konkursi läbikukkumist?

Ettevõtlusminister Liisa Oviir: Eesti riigi brändiuuenduse eesmärk on välja töötada sõnumid ja Eesti tutvustamiseks vajalikud töövahendid, mis aitavad meie ettevõtjatel välisturgudel edukam olla, tuua siia uusi investeeringuid ja spetsialiste ning kasvatada siia tulevate turistide arvu. Asja iva pole mitte märgi või logo kui sellise leidmine. Sest bränd pole mingi käega katsutav või silmaga nähtav sümbol, vaid on identiteet ehk väärtused. Ja selles mõttes on Eesti brändi tiim teinud ära suure töö – ta on analüüsinud ja uurinud, milline on eestlase identiteet ning kuidas seda saab rakendada, milliste märksõnadega saab Eesti õpetaja ennast teistele tutvustada, kuidas aitab Eesti tootja identiteet ettevõtjal välisturgudele siseneda või kuidas eestlane ennast nii kodu- kui välismaal esindab.  

Edasi lugemiseks vajuta:
Oled juba lugeja?