Paul-Kristjan Lilje | Aeg on lõpetada Eesti märgi otsingud, sest meil on riigilipp

Paul-Kristjan Lilje, EASi projektijuht, 6. aprill 2016

Brändiuuenduse protsess algas 2014. aasta sügisel, kui viidi läbi sadakond süvainterjvuud eri valdkondade esindajatega, peale selle veel küsitlused-uuringud, et saada teada, milline on meie riigi kuvand praegu ja milliseid võimalusi nähakse maailmas huvi äratamiseks ja silmapaistmiseks. Eelmise aasta sügisel toimunud üheksa töötuba, kus osales ligi 400 spetsialisti, andis meile arusaama nendest Eesti tugevustest külgedest ja teemadest, mille suhtes on suurem üksmeel ja milles nähakse Eesti panust maailma paremaks muutmisel.

Eelmise aasta novembris käivitasime ühisloomekampaania "Mis on Eesti?", mis sisaldas peale Eestit kirjeldavate mõtete, tekstide ja piltide Eesti märgi ideekavandi konkurssi.

Brändiuuenduse protsess algas 2014. aasta sügisel, kui viidi läbi sadakond süvainterjvuud eri valdkondade esindajatega, peale selle veel küsitlused-uuringud, et saada teada, milline on meie riigi kuvand praegu ja milliseid võimalusi nähakse maailmas huvi äratamiseks ja silmapaistmiseks. Eelmise aasta sügisel toimunud üheksa töötuba, kus osales ligi 400 spetsialisti, andis meile arusaama nendest Eesti tugevustest külgedest ja teemadest, mille suhtes on suurem üksmeel ja milles nähakse Eesti panust maailma paremaks muutmisel.

Eelmise aasta novembris käivitasime ühisloomekampaania "Mis on Eesti?", mis sisaldas peale Eestit kirjeldavate mõtete, tekstide ja piltide Eesti märgi ideekavandi konkurssi.

Edasi lugemiseks vajuta:
Oled juba lugeja?