Kuulmispuudega inimesed on Rimis hinnatud kassapidajad

Silja Paavle, 27. jaanuar 2017

Kui Rimis sisseoste tehes klienditeenindaja terele ei vasta, tasub ta rinnast otsida rinnamärki „Ma ei kuule“ - üle Eesti töötab selles kaupluseketis 25 kuulmispuudega inimest ning paljud neist teevad tavapärast kassapidaja tööd.

„Klientide mõistev suhtumine ei tulnud koheselt, see võttis veidi aega,“ lausus Tartu kesklinna Rimi kuulmispuudega teenindaja Jaan Raul Ojastu. „Tänaseks on kuulmispuudega inimene kassas klientide jaoks normaalne – sellele on kaasa aidanud asjaolu, et meid on juba palju ja me saame kenasti hakkama.“

Kui Rimis sisseoste tehes klienditeenindaja terele ei vasta, tasub ta rinnast otsida rinnamärki „Ma ei kuule“ - üle Eesti töötab selles kaupluseketis 25 kuulmispuudega inimest ning paljud neist teevad tavapärast kassapidaja tööd.

„Klientide mõistev suhtumine ei tulnud koheselt, see võttis veidi aega,“ lausus Tartu kesklinna Rimi kuulmispuudega teenindaja Jaan Raul Ojastu. „Tänaseks on kuulmispuudega inimene kassas klientide jaoks normaalne – sellele on kaasa aidanud asjaolu, et meid on juba palju ja me saame kenasti hakkama.“

Edasi lugemiseks vajuta:
Oled juba lugeja?