Seisukoht | Apsakast sai PR-trikk

Henry Linnard, reporter, 4. märts 2017

Väga valitud seltskonnaga kinnisest õhtusöögist, kus filmiauhinnad veerand tunniga kätte jagati, on saanud mitmetunnine gala. Seda eelmise sajandi esimeses pooles alustatud traditsiooni kannab otsepildis üle enam kui 200 riiki. Aga keda huvitab? Teletseremoonia vaatajanumbrid kukuvad kolinal. Kolme viimase aastaga on Oscarid kaotanud 10 miljonit vaatajat. Muldvana kuldmehikeste jagamise üritus ei paku inimestele enam midagi uut.

Mis nüüd siis juhtus? Internet kihab Oscarite jutust, sotsiaalvõrgustikes jagatakse siiani artikleid ja videoklippe, mis on tagantjärele kogunud miljoneid vaatamisi. Kõik tänu ühele punasele ümbrikule. Kaks ümbrikujagajat tegid ära igasugustele turundusspetsidele ja reklaamigurudele.

Edasi lugemiseks vajuta:
Oled juba lugeja?