KUIDAS ERIAL MOOSIB UUSI KLIENTE? Klienditeenindaja tõrjub kahtlusi valega: see on vana info!

Kristjan Väli, 20. november 2020

Mis juttu räägitakse hoiu-laenuühistu ERIAL kontoris, kui astud uksest sisse teatega, et sul on mõni tuhat eurot vaba raha. Kuidas põhjendatakse, et võid südamerahuga anda oma eurod hoiulaenuühistule, mille asutajat Ilja Dyagelevit kahtlustatakse investeerimiskelmuses?

„Tere, kas siin on ERIALi klienditeenindus,“ astun väiksesse, maitsekalt minimalistlikult sisustatud suurte klaasakendega kontorisse Tallinna kesklinnas Tornimäe ärikeskuses. Laual on kausitäis kompvekke. Kaks klienditeenindajat on ainsad inimesed terves esinduses. Nende näod seejuures on mind nähes veidi kohkunud – võib-olla ei ole veidi kulunud riietega ajakirjanik usutava välimusega, olemaks keskmine hoiulaenuühistu klient? Seda, et ma olen ajakirjanik, ma neile siiski ei ütle. Ega nad ei küsi ka, kes ma selline olen või mis mu nimi on.

Edasi lugemiseks vajuta:
Oled juba lugeja?