Rallimaailma ootab kahe aasta pärast ees ala seniseid alustalasid raputav reform
Autoralli MM-sari on muutuste tuules. Rahvusvahelise autoliidu (FIA) mootorispordi nõukogu võttis vastu uued tehnilised nõuded, mis hakkavad kehtima alates 2027. aastast. Praegused Rally1 autod võib siis piltlikult öeldes prügikasti visata.
FIAs on juba pikemat aega peetud mõttetalguid teemal, kuidas WRC sari tootjate jaoks atraktiivsemaks muuta. Kulud on suured ning sestap on viimastel hooaegadel osalenud vaid kaks tehasetiimi (Hyundai ja Toyota) pluss M-Spordi eratiim.
Uued nõudmised peaks muutma kogu kompoti oluliselt odavamaks ning samas lubatakse tiimidele, et neid nõudeid kümne (senise viie asemel – toim) aasta jooksul oluliselt ei muudeta. See peaks tagama WRC sarjas osalejate jaoks stabiilsuse, mille puudumist on FIA-le päris teravas toonis ette heidetud.