Telefon saadeti mitu korda remonti, kuigi see polnudki rikkis

Anett Rannamets, 14. märts 2018

Eakat pensionäri, kes arvas, et talle on müüdud praaktelefon, jooksutati Elisa esinduses edasi-tagasi – saadeti telefon garantiikorras hooldusse ja anti sama targalt tagasi –, kuni selgus, et probleem oli lihtsalt telefoni seadistamises, mille peale ei tulnud isegi klienditeenindajad.

Nuppudega telefoniga harjunud Tiiu soetas endale NOKIA 230 mobiiltelefoni. Sama firma telefon oli tal olnud ka varem, mistõttu proua teadis, mida tahta. Kuid kohe ilmnesid probleemid. „Kui eelmine telefon helises, läksid tal kohe ka klahvid põlema ja nii oli hea hämaras kõnele vastata. Uuel telefonil läheb põlema ainult ekraan, aga klahvid jäävad pimedaks,“ kahtlustas Tiiu, et telefon on katki. 

Edasi lugemiseks vajuta:
Oled juba lugeja?