Seisukoht | Hiina imeriista hulluses

Kristjan Väli, reporter, 15. märts 2018

Tallinna tehnikaülikooli vanemteaduri katse näitas, et energiasäästjana reklaamitav Tesla Power ECO ei tööta. Saadud tulemus mind ei üllata. Küll aga paneb imestama, et säärastel libatoodetel üldse veel turgu on. 

Artikkel pani kommentaariumi kihama. Paljud leidsid, et lollikestelt peabki raha ära võtma, ent paar lugejat tunnistas, et on ligi viiskümmend eurot maksva toote juba soetada jõudnud. Kas nad tegid nalja või mitte, kuid sellel ja teistel sarnastel toodetel on klientuur tõepoolest olemas. Internetist leiab arvukalt „suurepäraseid“ pakkumisi, mille reklaamlaused kõlavad sama utoopiliselt kui lapiku maa teooria. Aga ikkagi ostetakse!

Edasi lugemiseks vajuta:
Oled juba lugeja?