POOL KASSASSE, ÜLEJÄÄNU TASKU: kuidas teenindajad kliendile või tööandjale külma teevad?

Kristjan Väli, 10. september 2020

Vargusega vahele jäänud klienditeenindajate kohtulahendid ja mitmete endiste valdkonna töötajate mälestused maalivad pildi, kuidas kliente või tööandjat petetakse. „Üks asi oli aga küll – sa ei petnud kunagi eestlasi. Kui said aru, et tegu on eestlasega, siis andsid alati piinliku täpsusega raha tagasi või isegi rohkem, kui polnud vahetusraha piisavalt palju või täpselt,“ meenutab kunagine teenindussektori töötaja.

Kas olete kunagi pärast poeskäiku või restoranikülastust avastanud, et saite raha valesti tagasi? Võimalik, et tegu on inimliku eksimusega, kuid välistatud pole võimalus, et saite lihtsalt petta. Mõnikord on nii, et töötaja petab otse kliendilt raha välja, teinekord varastatakse tööandja tagant. Mõlemal puhul on  teatud nipid ja trikid, kuidas see kõik toimub. Õhtuleht vestles mitmete inimestega, kes on varem töötanud teenindussektoris. Samuti on kirjutamisel kasutatud juba lõppenud kohtuasjade lahendeid.

Edasi lugemiseks vajuta:
Oled juba lugeja?