RALLIAASTA ALAKU! Kas Hyundais kuhjunud sportlik vimm aitab Tänakul Rovanperä troonilt tõugata?
Neljapäeva õhtul algab see jälle – autoralli MM-sarja uus hooaeg, kui aasta esimesel etapil pannakse mehed ja masinad proovile Monte Carlo ettearvamatutel mägiteedel. Eesti rallisõbrad on tänavu eriti ootusärevad – liitus ju 2019. a maailmameister Ott Tänak oma kunagise leivaisa M-Spordiga ning kange saarlane pole hakanud keerutama: tema ainus eesmärk on individuaalne MM-tiitel! Õhtuleht palus mõne märksõna ja küsimuse abil hooajale ette vaadata kogenud rallimehel Margus Murakal ning tehnikaspordi asjatundjal Margus Kiivril.
Hooaja suurimad küsimärgid
Murakas: Ott Tänaku ja Martin Järveoja hakkama saamine uues meeskonnas. Võib öelda, et alles sel hooajal saamegi tegelikku aimu M-Spordi käsutuses oleva Ford Puma R1 ralliauto suutlikkusest (eelmisel hooajal kaotas M-Sport meeskondlikus arvestuses Toyotale 268 ja Hyundaile 198 punkti võrra; individuaalselt oli tiimi parim Craig Breen, kes lõpetas hooaja seitsmendana – toim). Sébastien Loeb võitis mullu Monte Carlos ja paaril korral katkestas liidrikohalt: see näitab, et auto oli ühelt poolt kiire, aga teiselt poolt jälitasid neid igasugused väiksed tehnilised mured. Põhiküsimus on see, kuidas see kompott tänavu koos töötab ning kui kiire ja vastupidav ralliauto see Puma on, kui hakata temaga tiitli peale sõitma. Ma arvan, et küll Ott motiveerib meeskonda ja küll ka meeskond on motiveeritud, kui tippsõitja on olemas.