Juhtkiri | EASi tööriistad jäävad tolmu koguma?

Õhtuleht.ee, 14. juuli 2017

Mida sellisega küll peale hakata, küsisid paljud eestlased imestusega veel enne, kui arvamustormist selgelt rabatud Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus jõudis selgitada, et pressiüritusel palju tähelepanu püüdnud turukottidele trükitud roheline rändrahn pole mitte Eesti märk, vaid üks osa riigi mainekujunduse tööriistakastist. Teravaim küsimus oli aga, kas kulutatud 200 000 eurot on tulemust väärt.

Et tõe kriteerium on praktika, tuleb Eesti brändi edukust hinnata selle järgi, kui paljud eraettevõtted on viimase poole aasta jooksul tööriistakastile rakendust leidnud. Tööriistakasti eelis ühe märgi, nagu oli „Welcome to Estonia“, ees on ilmne – lahenduste rohkus võimaldab ettevõtjail valida, kas nende brändiga kõlab kokku rändrahnu kujund, kas uueks turunduskampaaniaks sobib kaval sõnamäng est-liitega või kas messiboksi sobib kaunistama omapärane kirjatüüp Aino. Kes otsib, see leiab – kui ehk kõlavast loosungist puudust tundev õlletootja välja arvata.

Edasi lugemiseks vajuta:
Oled juba lugeja?