Pesupulbrist "Tulnukani": Ridley Scotti karjäär sai alguse reklaamfilmidest

Triin Tael, 1. detsember 2017

"Kosmoses ei kuule keegi su karjeid,“ ähvardas Ridley Scotti läbimurdefilmi „Tulnukas“ (1979) reklaamlause. Reklaamikunst oli tulevasel kassatükkide virtuoosil käpas - enne Hollywoodi vallutamist olid tema vändatud klippide peategelasteks pesupulber, nisuiduleib ja siider.

Ridley Scotti tuntuim Hollywoodi-eelne kommertsklipp oli nostalgilisel inglise külatänaval hargnev Hovise nisuiduleiva reklaam aastast 1973. Suurbritannia üheks edukamaks reklaamikampaaniaks kuulutatud reklaamis on märgata juba Scotti visuaalse stiili tähised - hägune värvipalett, suitsune valgus ja zoomobjektiivid, märgib veebiväljaanne AVclub.com.

Edasi lugemiseks vajuta:
Oled juba lugeja?