Reklaamiekspert Sky Plusi promotrikist: „Oma klienti pole mõistlik hanitada.“

Aigi Viira, 3. jaanuar 2018

Möödunud nädalal levis meediakanaleis uudis, et Sky Plusi hommikuprogrammi üks juhte Alari Kivisaar jätab kodujaama uuest aastast maha. Uudispomm lõhkes, Kivisaar vaikis ja Sky Plus hoidus kommentaaridest. Levisid ka kõlakad promotrikist, kuid asjaosalised vaikisid ikka veel. Nüüd on selge, et hämar lugu oligi reklaamikampaania, mis pidi tõmbama tähelepanu Sky Plusi uuenenud koduleheküljele.

Kesiste kuulajanumbritega Sky Plus sattus oma veidrapoolse reklaamikampaaniaga küll tähelepanu keskpunkti, kuid kas lause „iga reklaam on hea reklaam“ töötab seekordki, seda näitab aeg. „Eks asjaosalised teavad, kuidas see kõik läheb,“ lausub Tallinna ülikooli reklaami ja imagoloogia õppetooli lektor Tiina Hiob. „Me ei tea, mis reklaamkampaania tulemusena juhtus. Seda on eemalt kohutavalt keeruline mõõta ja kui läheb kehvasti, siis ei ütle asjaosalised tavaliselt midagi. Nad lihtsalt vaikivad.“

Edasi lugemiseks vajuta:
Oled juba lugeja?