Elisa selgitab oma viga: miks kliendid ei saanud helistada hädaabinumbrile 112

Marvel Riik, 15. veebruar 2018

24. jaanuaril ei olnud osal Elisa klientidest võimalik helistada hädaabinumbrile 112 ehk neil puudus ühendus kiirabi ja politseiga. Rike, millest ettevõttel polnud päev läbi aimugi, puudutas 151 mobiiliklienti.

„Meil on väga kahju, et selline rike tekkis, ning vabandame klientide ees. Rike puudutas Elisa ühe keskjaama teenindatavaid kliente, mistõttu ei saanud 24. jaanuaril päeva jooksul hädaabinumbrile helistada 151 Elisa klienti,“ ütles Elisa suhtekorraldusjuht Marika Raiski. Tema sõnul ei ole varem midagi niisugust juhtunud. Raiski keeldus avalikustamast, millise keskjaamaga oli tegu.

Edasi lugemiseks vajuta:
Oled juba lugeja?