Juhtkiri | Hädaabinumbrile peab saama helistada igas olukorras

Ohtuleht.ee, 15. veebruar 2018

Kui mitte miski muu, siis vähemalt üks asi on inimeste teadvuses kindel olnud ja seda teavad lapsedki – numbrile 112 helistades saad sa abi ükskõik millal ja ükskõik millise ohtliku või ootamatu olukorra puhul. Tagantjärele on ilmsiks tulnud, et abitelefon ei pruugi sugugi mitte alati kättesaadav olla. Vähemalt jäid hätta need 151 Elisa klienti, kes püüdsid 24.jaanuaril päästekeskuse numbrile tagajärjetult helistada.

Võiks ju vabanduseks öelda, et tegijal ikka juhtub ning tehnika altvedamise eest pole keegi kaitstud, kuid tegu polnud lühiajalise katkestusega, sest helistada polnud võimalik terve päeva vältel. Alternatiiviks võinuks olla eemaldada telefonilt sim-kaart ja seejärel helistada, kuid ähmis inimesel ei pruugi see võimalus meeldegi tulla ning moodsatel mobiilidel ei ole sim-kaardi eemaldamine alati sugugi lihtne ettevõtmine.

Edasi lugemiseks vajuta:
Oled juba lugeja?