Mart Normet: reklaamlaulu poleks ma „Eesti laulu“ lavale lasknud!

Kristjan Väli, 7. märts 2018

Kui solvunud „Eesti laulu“ produtsent Mart Normet leiab, et Leslie da Bass kasutas laulukonkursi ära, et publitseerida eraäri reklaamikampaaniat, siis reklaamiguru Joel Volkov ei näe turundustrikis midagi ebaeetilist „Kerge värske briis jube tagurlikuks muutunud konnatiigis!“ 

Laupäeval „Eesti laulu“ finaalis astusid külalisesinejatena üles Leslie Laasner, artistinimega Leslie da Bass ja Evelin Võigemast, kes esitasid loo „Naine“. Paar päeva hiljem selgus, et rahvustelevisioonis esitatud muusikapala on muuhulgas ka Tallinna kaubamaja reklaamlugu. Mistahes reklaam on  ERRis eetris keelatud, mistõttu Mart Normet solvus Laasneri peale.

Edasi lugemiseks vajuta:
Oled juba lugeja?