20 AASTAT REKLAAMI. Urmas Villmann: tõde on, et pesupulbrireklaamid töötavad endiselt

Sirje Presnal, 19. märts 2018

Meie, eestlased, peame end läbinägelikuks ja intelligentseks rahvaks, kellele ajupesu ei mõju. Meid juba mingi nõmeda reklaamiga sodi ostma ei pane. „Kui inimeste käest küsida, kas te olete reklaamidest mõjutatud, on vastus kindel ei,“ kinnitab reklaamiguru Urmas Villmann. Kuid lisab, et tegelikult oleme vägagi mõjutatavad. „Mis tooted meil köögis ja vannitoas rivis seisavad? Ikka needsamad nõmedate reklaamide Tšillit Bängid, Fairyd ja Paradontaksid!“

Õhtuleht uuris reklaamiauhindade ümmargusel tähtpäeval agentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuhilt Urmas Villmannilt, mis on kahekümne aastaga reklaaminduses muutunud.

Edasi lugemiseks vajuta:
Oled juba lugeja?