Psühhiaatriakliinik jäi interneti- ja telefoniühenduseta: digiretsepti vajanud patsient ootas tunde teadmatuses

Kristjan Väli, 17. september 2018

„Üritasin paaniliselt helistada kõigil numbritel, kuid tulemus oli sama. Isegi valvetuba oli kättesaamatu! Minu mure oli, et tahtsin digiretsepti, aga äkki oli keegi suitsiidi äärel ning vajas kohe abi,“ räägib Jane*, kellel ei õnnestunud tundide viisi ühendust saada psühhiaatriakliinikuga.

On esmaspäeva 3. septembri pärastlõuna ja 25aastane Jane käib närviliselt mööda korterit ringi. Ta peaks tööl olema, kuid jäi siiski koju. Liiga halb on olla, et toast välja minna. Jane võtab iga päev kangeid antidepressante, mis on otsa saanud, ja nüüd on tal tekkinud võõrutusnähud. Ta vajab uut retsepti, ent Põhja-Eesti regionaalhaigla (PERHi) psühhiaatriakliiniku töötajaid ei õnnestu kuidagi telefonitsi kätte saada.

Edasi lugemiseks vajuta:
Oled juba lugeja?