Juhtkiri | Eesti 200 reklaam lõhestas, aga teistmoodi?

ohtuleht.ee, 9. jaanuar 2019

Poliitreklaam on Eestis saavutanud uue taseme – pärast seda, kui erakond Eesti 200 kleepis Tallinna Hobujaama trammipeatusesse kuus plakatit, mis teatasid, et ühel pool peatust olgu ainult eestlased ja teisel venelased. Kas see on madalseis või kõrghetk, sõltub vaataja tõlgendusest.

Maitsekuseküsimust kõrvale jättes tuleb erakonda tunnustada erakordse osavuse eest meedia ja laiemalt avalikkuse tähelepanu köitmisel. Kui arvesse võtta salapärase reklaami tellija tuvastamisele kulunud aeg, püsis korraga vaid ühes kohas püsti pandud plakat kõigi veebiuudiste lugejate silme ees enam kui ööpäeva. Niivõrd hästisihitud (ja ka säästlik) reklaam on pingutustest hoolimata jäänud enamikule erakondadest vaid kättesaamatuks unistuseks. Uus jõud pani neile pika puuga ära.

Edasi lugemiseks vajuta:
Oled juba lugeja?