Seisukoht | Ettevaatust, allahindlus!

Elis Kusma, toimetaja, 16. detsember 2019

Soodusmüügikampaaniad on viimasel ajal saanud palju kriitikat, justkui oleks igasugused mustad ja hullud päevad oodatud ettekäändeks, et kõige madalamad tarbimisinstinktid valla päästa ja kogu pangakontol olev summa paari päevaga laiaks lüüa, kuhjates kokku mõttetut träni, mis mõne kuu pärast lõpetab prügimäel või mikroplastina ookeanis. Pean tunnistama, et mina nii rikkaid ja arutuid inimesi vist ei tunnegi. Isegi jõulude-eelne härdus ei pane viimaseid sente kingitustele kulutama.

Allahindlused on paljudele pigem võimalus soetada niigi vajalik asi veidi soodsamalt. Paraku olen ise nii toimides ja oste teadlikult ajastades pidanud korduvalt pettuma, sest oodatud soodukas osutub vaid odavaks müügitrikiks. Viimati paljukirutud musta reede paiku, kui ammu valmisvaadatud lennupiletid polnud kõlavatest loosungitest hoolimata eurogi võrra odavnenud. Lendamist olevatki mõistlik piirata, aga kas just selliste võtetega…

Edasi lugemiseks vajuta:
Oled juba lugeja?