Jõulueelsel ajal võib poodide salakaval soodusprotsent ostja haneks tõmmata!

Juta Jõgis, tarbijakaitseameti teenuste talituse jurist, 17. detsember 2015

Jõulueelsel ajal on kaubandus justkui soodushindade paradiis. Naljalt ei leia kauplust, kus pühade eel poleks allahindlust, sest soodusprotsent on väga kõnekas turundusvõte, et mõjutada meie kõigi ostukäitumist. Heal juhul on tegemist ausa ettevõtmisega. Allahindlus on arvestatud kauba tõelisest algsest müügihinnast. See pole aga sugugi alati nii. 

Üheks selliseks varjatud võtteks on algse müügihinna suurendamine enne allahindlusprotsendi määramist. Selliselt toimides on võimalik näidata suuremat allahindlusprotsenti ning keegi ei pruugi "vana" hinna kunstlikku paisutamist märgata. Niisugustel juhtudel on hind, millest allahindlust arvestatakse, keskmisest turuhinnast kõrgem ja võimaldab arvutuslikult õige ja kõrgema soodusprotsendi näitamist.

Edasi lugemiseks vajuta:
Oled juba lugeja?