Juhtkiri | Säästame raudtee pealt, et priisata mujal?

Õhtuleht.ee, 19. juuli 2017

Kas valitsuse otsus jätta Lelle-Pärnu raudteelõik remondiks vajalikust rahast ilma on mõistlik või mitte, oleneb sellest, kui suur on meie usk, et Rail Baltic hakkab 2026. aastast tõesti sõitma.

Kui usk on kõikumatu, siis jah – milleks raisata raha ajutisele lahendusele, kui sama summat saab kasutada millegi püsiva loomiseks. Teisalt ütleb vanatarkus, et vanasse kaevu ei maksa sülitada enne, kui uus valmis on – teatud osa kodanikuühiskonna vastuseis Rail Balticule pole kuhugi kadunud ning nii suurt ja rahvusvahelist projekti võib nurjata palju muudki. Kuid et raudtee muutub kasutuskõlbmatuks juba 2019. aastal, on selge, et ilma ajutiste lahendusteta läbi ei saa.

Edasi lugemiseks vajuta:
Oled juba lugeja?