MALLUKAGA RAHAST! „Kui firma maksab story eest 3000 eurot ja see võtab ühe minuti tegemist, oleks loll seda raha mitte vastu võtta.“
Mallu Mariann Treimann alustas blogimist 15aastase kooliplikana: armuvalu, lollid poisid ja ägedad sõbrannad – tavaline teismelise sisu. 19 aastat hiljem vaatab ta enda teenistusele otsa ja imestab isegi, kui edukaks blogist alguse saanud Malluka bränd kasvanud on.
Mariann, oled viimastel aastatel teinud minu arust küllaltki muljetavaldava tõusu. Kui aastaid olid sa koduperenaiste lemmikblogija, kelle kohta iga endast lugupidav inimene küsis „Kes see Mallukas veel on?“, siis viimasel ajal on toimunud mingi muutus ja sinust on ka täitsa adekvaatsetes ringkondades hakatud rääkima kui nutikast ärinaisest. Kas oled seda ka ise märganud?
Ma ei tea üldse kedagi, kes minust kuskil midagi räägiks, kui aus olla. Isegi kui mulle vaatab Instagramis vastu see, et mul on 64 000 jälgijat, ei pea ma ennast argielus kuulsuseks või jube tuntud inimeseks, kellest keegi rääkima peab. Aga kui tahavad rääkida, siis oleks ju tore küll, kui nad mind jubedaks ärinaiseks peaks. Ma tegelikult ei ole seda üldse – kogu edu ja äri on tulnud planeerimata ja juhuslikult ehku peale.