KERGE UURIB ELU | Reigo Tamm: „Teater ja poliitika on väga sarnased – lavad on erinevad, aga mängureeglid ja emotsioonid on üpris samasugused.“
Rainer Kerge, Fotod: Remo Tõnismäe, Video: Brandon Teder, 27. veebruar 2025
0 seconds of 0 secondsVolume 90%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
Keyboard Shortcuts
Shortcuts Open/Close/ or ?
Play/PauseSPACE
Increase Volume↑
Decrease Volume↓
Seek Forward→
Seek Backward←
Captions On/Offc
Fullscreen/Exit Fullscreenf
Mute/Unmutem
Decrease Caption Size-
Increase Caption Size+ or =
Seek %0-9
„Ma olen öelnud sõpradele ja lähedastele, et kui ma hakkan muutuma kibestunuks – palun andke märku. Sest kibestunud inimene on kõige õudsem inimene maailmas. Selline inimene ei näe enam huumorit endas ega teistes ega elus – ja see on lõpu algus. Kibestumine on lõpu algus,“ ütleb ooperilaulja Reigo Tamm.
Millest see tuleb, et paks naine ja kleidis mees on absoluutselt alati koomilised?
Paks naine ja kleidis mees? No mõned asjad siin elus on naljakad, kohe eos naljakad. Ja mingid asjad on kohe eos hukule määratud, nii et kui keegi üritab sealt nalja pressida, siis ei tule välja. Kui mees mängib naist, on ta naljakas, aga vastupidi ei ole see minu arust mitte kunagi naljakas. Ma ei ole näinud sketši, kus naine teeks meest väga naljakalt.