Inga Raitar | Septembris ei joo, märtsis ei peksa, aprillis ei seksi

Inga Raitar, imagoloog, 5. september 2017

Kõige intensiivsemal valimisreklaamide tänavapilti paiskumise ajal on riigi terviseedendaja otsustanud tulla inimeste tähelepanu jagamise turule oma sisult tühja kampaanialaadse moodustisega “Septembris ei joo!”. Kui ma eraettevõtjana näeks sellist ajastust, lõpetaks ma otsekohe koostöö sellise kampaaniaplaani teinud meediaplaneerija ja agentuuriga. Ent riigi puhul eraettevõtluse reeglid – kui millegi alla raha paned, siis olgu see toimiv ja tulemuslik – alati ei kehti.

Riik lubas alkoholireklaami tänavalt kadudes hoida tänavad “sotsiaalsete” plakatitega täidetuna. Ju sellesama raha eest, mida tõusev alkoholiaktsiis neile toob. Seda lubadust näib riik reklaamitootjate ees pidavat. Muidugi, valimisreklaam on kallis, kuid selle hinna saab soodsamaks, kui reklaamitootja saab peale valimiskampaania ka mõne mahlaka riigikampaania, mille tegelik tulemuslikkus ei huvita kedagi ja mistõttu reklaamitootjad selliseid projekte rõõmuga vastu võtavad.

Edasi lugemiseks vajuta:
Oled juba lugeja?