TELEARVUSTUS | Esimene õlekõrs kasutatud: kuidas kuulsused Eesti „MasterChefi“ päästavad
Telia kodustatud „MasterChefi“ kokkamisvõistluse kolmas hooaeg haarab päästerõngast – kuldse piletiga saavad otse mängu kuulsused. See käik jätab tahaplaanile sportliku pinge ja meelelahutuse, aga samas tähtsustab isiksusi – viimasest tunti teisel hooajal karjuvalt puudust.
Kõige parem reklaam levib suusõnaliselt. 2022. aasta sügisel kuulsin pealtnäha uskumatut lugu. Ühelt telekanalilt jookseb erakordselt hoogne saade, kus on värvikad ja iseäralikud tegelased, asjalik sisu ning saatejuhid, kes rebivad stiilselt kildu. Eriti keegi kokk Hiiumaalt, kes pidevalt käib ringi ja käratab osalejatele: „Mina seda toitu ei maitse. Vaata, milline f*****g laga sul on siin – tööpind peab olema alati laitmatult puhas!“. Ja: „Ma ei söö Eesti restoranides mitte kunagi kala, sest keegi ei oska seda teha.“
Uskumatu reklaam ei olnud pettus. See oli Eesti „MasterChefi“ esimese hooaja kolmas või neljas osa, mida esmalt nägin. Rohkem polnud vaja, fänn oli sündinud. Kõik osad tuli võimalikult ruttu järele vaadata ja ootusärevalt oodata uut laupäeva, mil järgmine osa eetris. Kaasahaarav saade on pannud ka enda oskusi täiendama: tere hommikust, pošeeritud munad ja tere õhtust, risotto!