RAHVAS ON HINDADEST MARUS: „Üheksa eurot väikese šokolaadijunni eest maksta on absurdne!“

Reti Jõerand, 11. veebruar 2025

Kuidas suhtuvad ettevõtjad sellesse, kui rahvas siunab sotsiaalmeedias nende toodete hindu? „Kuna inimestel on majanduslikult keeruline aeg, pea kõik hinnad on tõusnud, siis on kurjad kommentaarid ilmselt paratamatud,“ sõnab Orkla Eesti kommunikatsioonijuht Hanna-Liisa Ruul.

Elukalliduse tõus on jõudnud tasemele, kus iga ost muutub hoolikalt kaalutletud otsuseks. See on eriti märgatav käsitöötoodete puhul, mille hinnad võivad tunduda üllatavalt kõrged – näiteks 9eurone šokolaad või 30eurone küünal. Sellistele hindadele reageeritakse tihtilugu ka sotsiaalmeedias. Kommentaariumid muutuvad tuliseks lahinguväljaks, kus inimesed väljendavad oma pahameelt ja kahtlust, kas nii kallid tooted on üldse õigustatud.

Veebruari alguses postitas näiteks üks mulliteekohvik oma TikToki kontole video, mis kujutas sõbrapäevaks valmis meisterdatud südamekujulist Dubai šokolaadi. Pisemat sorti maiustuse eest küsitakse 8,90 eurot ja säärane hind pahandas rahvast. „Päriselt ka? Absurdne on 9 eurot sellise väikese junni eest maksta!“ pahandab üks kommentaariumis. Teinegi pole rahul: „Üheksa eurot on vargus!“ Kolmas arvab, et sellise hinnaga ei osta keegi sellist šokolaadi.

Edasi lugemiseks vajuta:
Oled juba lugeja?