„Allkiri ei klappinud.“ Täpse silmaga müügiesindaja paljastas identiteedipettuse
Telekomiettevõtte teenindajal tekkis kahtlus, et klient kasutab lepingu sõlmimisel võõrast dokumenti. Olukorra lahendasid lõpuks turvatöötajad ja politsei.
Elisa esindust külastas klient, kes oli äsja sõlminud koduinterneti lepingu ning soovis liituda ka mobiilipaketiga. Klienditeenindaja Martin kontrollis tavapäraselt dokumenti ja kuigi selle foto erines veidi leti taga seisvast inimesest, ei tekitanud see temas esialgu suurt kahtlust. Dokument oli olnud kasutusel juba mitu aastat ning inimeste välimus ju muutub.
Kahtlus süvenes aga siis, kui Martin märkas, et dokumendis oli kirjas Eesti päritolu nimi, kuid klient ei rääkinud sõnagi eesti keelt. „Tegelikult ei saanud ka selle põhjal täielikult kindel olla, et tegu võiks olla kellegi teise dokumendiga. On varemgi ette tulnud, et minu juurde satub Eesti nimega Vene kodanik, kes eesti keelt ei oska,“ selgitas ta.