×
Tervist24 | Treenimine

Kuus nutikat trenninippi, mis aitavad sul paremasse vormi saada

1
Õhtuleht.ee, 28. november 2016

Ei mingit enda piinamist ega imedieete! Kui oma igapäevaelus pead silmas neid kuut nutikat nippi, oled teinud juba mitu sammu parema vormi suunas.

Liigu!  Ei pea kogu aeg end trennis hulluks rassima. Inimesed, kes end pidevalt liigutavad – sirutavad käsi-jalgu, kõnnivad ringi –, põletavad ka rohkem kaloreid, kirjutab Harper´s Bazaar. Nii et kui telefon heliseb, ära jää istuma, vaid sammu rääkides toast tuppa.

Liiguta rauda. Jõutreening on parim moodus kiiresti kaloreid põletada. Pool kilo lihast põletab kuni üheksa korda rohkem kaloreid kui pool kilo rasva. Jõutrenn tõstab puhkeoleku ainevahetuse määra – kalorite arvu, mis sa niisama istudes põletad. Lisaks töötab pärast jõutrenni ainevahetus ligi kaks tundi täistuuridel. Kui sul aega napib, tee lihtsaid harjutusi – kükke, väljaasteid, pingiletõuse, kätekõverdusi, istessetõuse –, kõiki järjest kümme korda. Harper’s Bazaar. 

Artikli täismahus lugemiseks vajuta:
%
Proovi Digilehte
1€/kuu
Oled juba lugeja?