SUUR HÄDA: e-poest tellitud kuivkäimla ei jõua kuidagi kliendini

Geidi Raud, 12. detsember 2017

Kadi tellis novembri keskpaigas Baumaxi e-poest maakoju uue kuivkäimlakomplekti, mille kätte saamist on ta pidanud ootama juba rohkem kui kolm nädalat. Sama e-poe üle kaebab internetis teisigi inimesi. 

„Meil oli juba ammu plaanis maakodu vana välikäimla asemele uus ehitada. 14. novembril tellisingi viimaks Baumaxist kuivkäimlapoti koos jäätmemahutiga. Baumaxist just seetõttu, et seesama pott oli mujal ligi 50 eurot kallim,“ räägib Kadi. Nii maksiski ta e-poele 359 eurot ning jäi ootama kauba tarnet. „Uurisin internetist, et ettevõttel võlgu pole ning aadressid ja telefoninumbrid olid korrektselt veebilehel kirjas. Nende kontor pidi ka asuma minu sõbranna maja lähedal, olin seal maja küljes suurt reklaamigi näinud. Ka veebileht oli korralik,“ räägib Kadi, et ta ei osanud seetõttu ostu tehes midagi karta. 

Edasi lugemiseks vajuta:
Oled juba lugeja?