Seisukoht | Reklaam paneb jooma?

Liis Vaksmann, reporter, 18. november 2015

Jevgeni Ossinovski on avaldanud arvamust, et kui alkoholireklaame ei näidataks, siis väheneks roolijoodikute osakaal meie ühiskonnas. Me näeme televiisorist samu reklaame, ent sellele vaatamata on igal inimesel omad joomiseelistused, mis ei pruugi reklaamitavaga ühtida. Mis ajast on reklaam hakanud inimestele dikteerima, et nad tõmbaksid endal nina täis, läheksid rooli ebaadekvaatses seisundis ja sõidaksid end surnuks?

Vahest peaks heitma pilgu hoopis inimeste kodudesse. Last kasvatades tuleb rõhku panna sellele, mida talle õpetada. Laps on pere peegel ja õpib vanematelt seda, mida nood oma eeskujuga näitavad. Kas alaealiste alkoholipruukimises saab süüdistada vaid reklaame? Alkoholi müüb alaealisele poemüüja või ostab mõni täiskasvanud sõber. Vahest tuleks tegelda ka ennetustööga, mitte ainult tagajärgede likvideerimisega, sest need inimesed, kes armastavad purjus peaga sõita, teevad seda nagunii. Sõltumata sellest, kas televiisorist jookseb alkoholireklaam või mitte.

Edasi lugemiseks vajuta:
Oled juba lugeja?