VILEPUHUJA: Facebook ja sigaretifirma suhtuvad meie lastesse ühtmoodi

Greete Kõrvits, 7. oktoober 2021

Frances Haugen töötas varem Facebookis tootejuhina. Nädalavahetusel esines ta USA telesaates „60 minutit“, mille järel kukkus Facebooki aktsia kolinaga, ja takkapihta tabas veebilehte järgmisel päeval ka mitmetunnine rike – ettevõtte sõnul küll puhttehniline. Teisipäeval USA poliitikute ees esinenud naine hoiatab sotsiaalmeediahiidu mitte usaldama ja tunneb eriti muret laste pärast.

37aastane Haugen (pildil) istus teisipäeval USA senati tarbijakaitse, tooteohutuse ja andmekaitse komisjoni ette. Pika nimega komisjon huvitus mitmest suurfirma tegevuse aspektist, kuid ennekõike keskendus istung sellele, kuidas netiplatvorm mõjub lapseealistele netikasutajatele.

Edasi lugemiseks vajuta:
Oled juba lugeja?