MUUTLIKU MEELEGA: Meghan teatas uhket karjääriuudist ja avaldas foto tütretirtsust
Eelmise aasta kevadel kuulutas prints Harry abikaasa Meghan välja oma elustiilibrändi American Riviera Orchard („Ameerika Riviera puuviljaaed“), mis sai nime Sussexi hertsogipaari kodukandi Santa Barbara hellitusnime järgi. American Riviera Orchardi nime all valmis 50 purki moosi, kuid nüüd on kaubamärgil kriips peal nagu ka Meghani varasemal ambitsioonikal projektil, podcast'il „Archetypes“.
Portaali People teatel on Meghan (43) oma elustiilibrändile uue nime pannud: As Ever ehk „nagu alati" või „nagu ikka“. Sussexi hertsoginna ajastas uut nime kandva elustiilibrändi esitluse oma Netflixi sarjaga „With Love, Meghan“ („Armastusega Meghan“), mis jõuab vaatajate ette 4. märtsil. Seriaalis saab Meghanit näha kodukuningannana kokkamas, võõrustamas ja aiatöid tegemas.