„Eesti laulu“ abil reklaamitav piimapakk ei too ERRile raha sisse

Kristjan Väli; Anett Rannamets, 20. jaanuar 2018

Eraettevõte AS Tere saab kasutada Eesti rahvusringhäälingu (ERR) tuntud kaubamärki „Eesti laul“ selleks, et piimapakki müüa. Seejuures ei saa ERR saadud tulust otseselt sentigi. 

AS Tere ostis endale Saku suurhalli käest all-litsentsi kasutada „Eesti laulu“ brändi, misjärel sündis innovatiivne ja pilkupüüdev reklaamikampaania, kus mobiilirakenduse abil hüppavad piimapakist välja Eesti staarid. Ka teised koostööpartnerid võivad kasutada „Eesti laulu“ kaubamärki all-litsentsi korras, kuid nii paeluvat kampaaniat, kui AS Tere tänavu korraldas, pole veel keegi suutnud teha. 

Edasi lugemiseks vajuta:
Oled juba lugeja?